مدیریت اکانت اینستاگرام

ادمین حرفه ای اینستاگرام

مدیریت اکانت اینستاگرام

مدیریت اکانت اینستاگرام

امروزه همه افراد به محبوبیت و اهمیت این شبکه ی اجتماعی واقفند و تقریبا میتوان ادعا کرد که همه افراد یک اکانت اینستا را دارند . عده ای حتی بیشتر از یکی!! حتی میبینیم که کودکان دو سه ساله نیز به لطف والدینشان از همان ابتدای کار یک اکانت دارند!. ازاین رو ما دراین مقاله نکاتی را برای مدیریت بهتر اکاننتان بیان میکنیم .

تنظیمات

شما میتوانید اکانت اینستاگرامتان را مطابق سلیقه خودتان تنظیم کنید . میتوانید یک اکانت شخصی (private)و یا یک اکانت عمومی (public)داشته باشید .

در نوع شخصی آن شما مشخص میکنید که چه افرادی پست و یا استوریتان را بتواند ببیند . فقط افرادی که فالور شما هستند میتوانند محتوای داخلی اکانتتان را ببینند .

اما در نوع عمومی آن همه ی افرادی که در اینستاگرام عضویت داشته و اکانت دارند میتوانند همه ی پست ها و  استوری های موجو در پیجتان را ببینند .

اکثرا هنرمندان خوانندگان و پیج های تبلیغاتی و فروشگاهی اکانتشان از نوع عمومیpublicمیباشد .

Post & Story

ماهیت استوری تقریبا مانند پست است اما با تفاوت هایی. مثلا وقتی شما یک عکس را پست میکنید آن عکس به صفحه تان اضافه شده و علاوه بر لایک و share افراد می توانند برایتان کامنت هم درج کنند . که بقیه هم میتوانند این کامنت و نظر را بخوانند .

 همینطورشما میتوانید کامنت آن پستتان  را ببندید که  افراد قادر به گذاشتن کامنت نباشند و فقط نظاره گر پستتان باشند. همینطور مدت زمانی که پستی را در پیجتان میگذارید نامحدود است شما هرزمان بخواهید میتوانید آن را حذف کرده و یا arshiveکرده که در اکانتتان باقی بماند اما افراد نتوانند آن را ببینند .

اما استوری محدت زمان بودنش 24ساعت است و پس از گذشت این زمان عکس یا فیلم و ویا متنی که نوشته اید به طور خودکار حذف میشود و به دنبال کنندگانتان(folower) نمایش داده نمیشود. البته به طور کامل حذف نمیشود بلکه  شما تمام استوری هایتان را در arshive story دارید .

یک نکته دیگر اینکه شما میتوانید استوریتان را برای عده ای از افراد hidden  نمایید تا دیگر قادر به دیدن استوریتان نباشند .

چنانچه در مورد هر یک از بخش‌ها نیاز به توضیحات بیشتری داشته باشید ، می‌توانید ازما راهنمایی های  دقیق‌تری بخواهید.

اینستاگرام  محبوب در سال ۲۰۱۶، یک ویژگی جدیدی  به نام بیزینس پروفایل (Business Profile) را به کاربران معرفی کرد. این ویژگی  برای کسب و کارها  در نظر گرفته شده بود. بدین ترتیب کاربران بیشتری  برای استفاده تجاری از اینستا گرام ، به این شبکه ی اجتماعی محبوب پیوستند  و اینستاگرام نیز بااین کار به محبوبیت خود افزود.

مدیریت اکانت اینستاگرام

اکانت تجاری اینستاگرام چیست؟

صفحه تجاری (یا همان Business Profile) اینستاگرام مختص افرادست  که میخواهند از اینستاگرام استفاده تجاری نمایند .بدین ترتیب  این افراد با ایجا د یک بیزینس پروفایل به امکانان خا3صی در قسمت مدیریت پیجشان دسترسی دارند که به فروش محصولاتشان کمک ویژه ای میکند. که کابران عادی این امکانات را در بخض مدیریت صفحه خودشان ندارند.

و نکته مثبت تر اینکه تبدیل کردن یک اکانت  به  اکانت تجاری، برایتان  هیچ هزینه ای ندارد .

 

ویژگی هایی که اکانت تجاری را از اکانت معمولی متمایز میکند:

 

Contact Button (دکمه‌ای برای تماس با شما)

این دکمۀ تماس (Contact) در بالای پروفایلتامن به نمایش در می‌آید و با آن می‌توانید آدرس، شماره تلفن و ایمیل کسب‌وکارتان را درج کنید تا مخاطبان به راحتی شما را پیدا کنند.

Instagram Insights (ابزار آنالیز پست‌ها و مخاطبان)

شما میتوانید به آمار مربوط به هر یک از پست های خود را ببینید و به آن دسترسی داشته باشید .

قابلیت دیگر پروفایل های تجاری، امکان تحلیل و آنالیز کاربران صفحه است. شما به اطلاعات دقیقی درباره فالوورهای خود دسترسی دارید. مانند  سن، جنسیت، موقعیت جغرافیایی، زمان آنلاین بودن و

قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام

در حالت معمول  نمی‌توان هیچ لینکی در آن قرار داد! مگر آنکه اکانتتان تجاری باشد.

 

Instagram ads

سهولت در ایجاد تبلیغ !!. می‌توانید هر یک از پست‌‌های اینستاگرامتان را تبدیل به تبلیغ بکنید . برای اینکار روی پست موردنظرتان کلیک کنید  و گزینه Promote را انتخاب کنید. این قابلیت در ایران فعال نیست.

جهت مشاوره رایگان و اعلام هزینه با شماره های زیر تماس بگیرید:

0213364525509128463963