ادمین حرفهای اینستاگرام – مدیریت اکانت اینستاگرام
امروزه همه افراد به محبوبیت و اهمیت این شبکهی اجتماعی واقفاند و تقریباً میتوان ادعا کرد که همه افراد یک اکانت اینستا را دارند. عدهای حتی بیشتر از یکی!!
حتی میبینیم که کودکان دو سه ساله نیز به لطف والدینشان از همان ابتدای کار یک اکانت دارند! ازاینرو ما در این مقاله نکاتی را برای مدیریت بهتر اکانتتان بیان میکنیم .
از طریق دکمه زیر به صورت مستقیم برای دریافت مشاوره قبل از خرید با ما در تماس باشید.
تنظیمات
شما میتوانید اکانت اینستاگرامتان را مطابق سلیقه خودتان تنظیم کنید. میتوانید یک اکانت شخصی (private)و یا یک اکانت عمومی (public)داشته باشید .
در نوع شخصی آن شما مشخص میکنید که چه افرادی پست و یا استوریتان را بتواند ببیند، فقط افرادی که فالور شما هستند میتوانند محتوای داخلی اکانتتان را ببینند .
اما در نوع عمومی آنهمهی افرادی که در اینستاگرام عضویت داشته و اکانت دارند میتوانند همهی پستها و استوری های موجود در پیجتان را ببینند .
اکثراً هنرمندان، خوانندگان و پیج های تبلیغاتی و فروشگاهی اکانتشان از نوع عمومیpublicمیباشد .
Post & Story
ماهیت استوری اینستاگرام تقریبا مانند پست است اما با تفاوتهایی. مثلا وقتی شما یک عکس را پست میکنید آن عکس به صفحهتان اضافه شده و علاوه بر لایک و share افراد میتوانند برایتان کامنت هم درج کنند که بقیه هم میتوانند این کامنت و نظر را بخوانند .
همینطور شما میتوانید کامنت آن پستتان را ببندید که افراد قادر به گذاشتن کامنت نباشند و فقط نظارهگر پستتان باشند. همینطور مدت زمانی که پستی را در پیجتان میگذارید نامحدود است شما هرزمان بخواهید میتوانید آن را حذف کرده و یا arshiveکرده که در اکانتتان باقی بماند اما افراد نتوانند آن را ببینند .
اما استوری مدت زمان بودنش 24ساعت است و پس از گذشت این زمان عکس یا فیلم و یا متنی که نوشتهاید به طور خودکار حذف میشود و به دنبال کنندگانتان(folower) نمایش داده نمیشود. البته به طور کامل حذف نمیشود بلکه شما تمام استوری هایتان را در arshive story دارید .
یک نکته دیگر اینکه شما میتوانید استوریتان را برای عدهای از افراد hidden نمایید تا دیگر قادر به دیدن استوریتان نباشند.
چنانچه در مورد هر یک از بخشها نیاز به توضیحات بیشتری داشته باشید، میتوانید از ما راهنماییهای دقیقتری بخواهید.
اینستاگرام محبوب در سال ۲۰۱۶، یک ویژگی جدیدی به نام بیزینس پروفایل (Business Profile) را به کاربران معرفی کرد. این ویژگی برای کسبوکارها در نظر گرفته شده بود. بدین ترتیب کاربران بیشتری برای استفاده تجاری از اینستا گرام، به این شبکهی اجتماعی محبوب پیوستند و اینستاگرام نیز با این کار به محبوبیت خود افزود.
اکانت تجاری اینستاگرام چیست؟
صفحه تجاری (یا همان Business Profile ) اینستاگرام مختص افرادی است که میخواهند از اینستاگرام استفاده تجاری نمایند. بدین ترتیب این افراد با ایجاد یک بیزینس پروفایل به امکانات خاصی در قسمت مدیریت پیجشان دسترسی دارند که به فروش محصولاتشان کمک ویژهای میکند که کابران عادی این امکانات را در بخش مدیریت صفحه خودشان ندارند.
و نکته مثبتتر اینکه تبدیل کردن یک اکانت به اکانت تجاری، برایتان هیچ هزینهای ندارد .
ویژگیهایی که اکانت تجاری را از اکانت معمولی متمایز میکند:
Contact Button : دکمهای برای تماس با شما
این دکمۀ تماس (Contact) در بالای پروفایلتان به نمایش درمیآید و با آن میتوانید آدرس، شماره تلفن و ایمیل کسب و کارتان را درج کنید تا مخاطبان به راحتی شما را پیدا کنند.
Instagram Insights : ابزار آنالیز پستها و مخاطبان
شما میتوانید به آمار مربوط به هر یک از پستهای خود را ببینید و به آن دسترسی داشته باشید .
قابلیت دیگر پروفایل های تجاری، امکان تحلیل و آنالیز کاربران صفحه است. شما به اطلاعات دقیقی درباره فالورهای خود دسترسی دارید. مانند سن، جنسیت، موقعیت جغرافیایی، زمان آنلاین بودن و …
قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام
در حالت معمول نمیتوان هیچ لینکی در آن قرار داد! مگر آنکه اکانتتان تجاری باشد.
Instagram ads
سهولت در ایجاد تبلیغ !! میتوانید هر یک از پستهای اینستاگرامتان را تبدیل به تبلیغ بکنید. برای این کار روی پست موردنظرتان کلیک کنید و گزینه Promote را انتخاب کنید. این قابلیت در ایران فعال نیست.
جهت مشاوره رایگان و اعلام هزینه با شمارههای زیر تماس بگیرید:
02133645255 – 0912846396
جهت پشتیبانی آپ گوگل فقط از طریق تیکت اقدام فرمایید.کارشناسان ما به سرعت به تیکت ها پاسخ می دهند.
ایمیل: [email protected]
مشاوره: 33645255-021
مشاوره: 09128463963