ارائه انواع خدمات رپورتاژ آگهی و بک لینک

 

آیا تابه‌حال  این جمله  را شنیده‌اید که “این یک لینک خوب است” ؟

 آیا تابه‌حال درباره‌ی  اینکه معنی واقعی این جمله چیست و اینکه اصلا چه چیزی این لینک را تبدیل به یک لینک خوب می‌کند تفکر کرده‌اید؟ اگر جوابتان منفی ست باید بگویم شما تنها نیستید!

ما دراین مطلب “بک لینک چیست “را  بررسی می‌کنیم و اینکه چرا بک لینک مهم است ؟

بک لینک

از طریق دکمه زیر به صورت مستقیم برای دریافت مشاوره قبل از خرید با ما در تماس باشید.

بک لینک چیست؟

 Backlink یک اصطلاح برای لینکی  است که به وب سایت شما (صفحه اصلی  یا صفحه‌ی محصول یا محصولات و یا هر صفحه‌ی  موجود دیگر در وب سایتتان ) اشاره می‌کند.

یک Backlink می‌تواند از وبلاگ شما یا یک مقصد خارجی  مثلا وب سایت های خبری و….در سایت شما باشد(لینک خارجی )  یا از صفحات دیگر سایتتان  به همان سایتتان باشد (اصطلاحاً لینک داخلی( .

مزایای یک Backlink چیست؟

ساده‌ترین توضیح این است مثلا ما از یک نقشه برای پیدا کردن راه خود را به شهرهای جدید استفاده می‌کنیم، اگر به شهرهای بیشتری  متصل شده‌اید، احتمال آن خیلی زیاد است که یک شهر جدید پیدا کنید، درست است؟

اما پیدا کردن  یک شهر کوچک  که در وسط هیچ جا و مکانی  نشسته است  می‌تواند مدتی طول بکشد.

عنکبوت‌های Google با استفاده از لینک‌ها برای یافتن، جستجو، خزیدن و فهرست صفحات در وب سایت شما استفاده می‌کنند. معنی این چیست؟ خوب، تعداد زیادی از لینک ها به شما فرصت بهتری می‌دهند تا صفحات موردنظر خود را سریع‌تر پیدا کنید. این امر منجر به indexing  سریع‌تر و رتبه‌بندی بالاتر در یک دوره کوتاه‌تر از زمان می‌شود.

بک لینک

اگر به‌خوبی انجام شود، دارای یکسری  مزایایی می‌باشد:

-1افزایش طبیعی رتبه

بک لینک‌ها باعث می‌شوند  تا  وب سایتتان  در موتورهای جست‌وجو رتبه‌ای  بهتر داشته باشد، اگر محتوای  شما لینک‌های طبیعی(ارگانیک) از وب سایت های دیگر دریافت نماید، آن محتوا به ‌صورت  طبیعی  در موتورهای جست‌وجو رتبه‌ی بالاتری خواهد داشت.

-2 ایندکس سریع‌تر!!

Backlinkها  به ربات‌های موتورهای جست‌وجو کمک می‌کنند  تا لینک‌هایی که به وب سایت شما داده شده را راحت‌تر پیدا کنند. همچنین backlink ها  بخصوص برای وب سایت ها و صفحاتی  که  تازه راه‌اندازی شده‌اند اهمیت بیشتری  دارند؛ چرا که backlink ها  کمک می‌کنند وب سایتتان  سریع‌تر پیدا شود و ایندکس سریع‌تری داشته باشند.

3ترافیک ارجاعی(Referral Traffic)

همچنین Back link ها باعث گرفته شدن ترافیک ارجاعی می‌شوند. ترافیک ارجاعی هدفمند است و Bounce Rate عالی دارد.

که تمامی این‌ها به بهبود سئو سایت شما کمک می‌کند. اگر وب سایت فروشگاهی  و یا برند دارید و یا هر نوع وب سایت دیگر … و می‌خواهید معرفی وب سایت ها و برندتان بهتر باشد و رتبه بهتری داشته باشید حتما نکات اشاره شده را مدنظر قرار دهید و یا کار خود را به افراد متخصص بسپارید .

جهت مشاوره رایگان و اعلام هزینه با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

0213364525509128463963

رپورتاژ آگهی

در دنیای امروز  بیشتر افراد گوشی‌های هوشمند دارند  و با همین گوشی‌ها در اینترنت جستجو می‌کنند.

همین‌طور وقتی انسان‌ها از کوچک و بزرگ،برایشان سؤالی ایجاد می‌شود و یا به کالایی  نیاز دارند، اولین کاری که می‌کنند جستجو در موتورهای جستجوست!

اکثراً با جست­و­جو در گوگل و در یک چشم به هم زدن  به جواب سؤالات و نیازهای خود می‌رسند و در این میان  می‌توانند نتیجه  جستجوهایشان را با دیگران  در میان بگذراند. پس این موضوع به تنهایی اهمیت تبلیغ‌های آنلاین و رپورتاژ آگهی را بیان می‌کند.

همچنین در دنیای اینترنت کابران با حجم خیلی زیادی از تبلیغات مواجه می‌شوند که اکثراً هیچ توجهی به این آگهی‌ها نمی‌شود چرا که کاربران نسبت به محتوای این آگهی‌ها اطلاع کامل پیداکرده‌اند و دیگر جذابیت و تأثیری روی کابران ندارند.

روش‌های تبلیغاتی جدید مانند رپورتاژ یکی از راه‌هایی است که می‌توان توجه ازدست‌رفته ی کاربران و مخاطبان را مجدداً به دست آورد .

رپورتاژ خبری فقط به این خاطر که کابران را درگیرتر می‌کند محبوب و مهم نیست، اصلی‌ترین و مهم‌ترین دلیل آن، تأثیرات مهمش در سئو و افزایش رتبه سایت است که البته این خود، به تنهایی برای عده‌ی کثیری مهم‌تر از جنبه‌های تبلیغاتی آن است .

رپورتاژ آگهی چیست؟

یعنی شرکت، برند و محصولات  شما در وب سایت های مهم و معتبر  معرفی شوند.

 رپورتاژ آگهی این‌گونه است که کاربر حس می‌کند، در حال  مطالعه‌ی یک خبر یا یک مقاله از منابع موثق است و در این میان  لینک‌هایی که در بین مطالب گذاشته  می‌شود، کاربران را مستقیم به وب سایت شما می‌فرستد.

رپورتاژ، یک مطلب  کامل و تاثیر گذار برای معرفی برند و محصول شما

رپورتاژ خبری در حقیقت  یک مطلب  و مقاله است و نه یک بنر تبلیغاتی!

مثلا شما یک مطلب  یا  مقاله‌ای را نشر می‌دهید چه حرف‌ها که نمی‌توان در طول یک مقاله به مخاطب زد. شما فرصت دارید تا به او آموزش بدهید، احساس نیاز در او ایجاد کنید و به خوبی خودتان را معرفی کنید.

اصلاً می‌توانید یک داستان طولانی برای او بگویید، داستانی که اگر جذاب باشد، حتماً می‌تواند او را تا پایان با خود همراه کند.

مثلاً فروش محصولات زیبایی

فرض کنید یک کاربر خانم  در پی  جستجوها یک صفحه ای برایش  باز می‌شود که یکسری  اطلاعات سودمند و جدیدی در مورد مراقبت از زیبایی پوست و مو، خواص مواد طبیعی و معرفی محصولات زیبایی که در فرمول این مواد را دارند .

برایش نشان داده می‌شود و یکسری لینک‌هایی  که خواننده را  مستقیماً  به وب سایت فروش این محصولات ارجاع می­دهد.

حال تصور کنید، کاربری که هر روز چشمش به  هزاران بنر و تبلیغات  می­افتد؛  یک مطلب مفید  در رابطه با معرفی یک برند چشمش را بگیرد!

قطعا خود را فرد خوش‌شانسی  می‌بیند که موفق شده با مطالعه‌ی یک مطلب مفید هم به آگاهی خود بیفزاید  و هم اینکه  شیفته‌ی  این مطلب شده و از این پس به طور مستقیم  و با اطمینان کامل وب سایت شما را انتخاب می‌کند.

از این به بعد  مخاطب فقط یک جمله تبلیغاتی از شما نمی‌بیند، بلکه محتوایی از شما دریافت می‌کند که می‌تواند در عین مفید بودن، مخاطب  را به خرید کردن  از شما هم ترغیب نماید. فقط  کافی است محتوای وب سایت شما هنرمندانه  و هوشمندانه نوشته ‌شده باشد.

احتمال اینکه رپورتاژ خبری خوانده شود زیاد است

رپورتاژهای  خبری در بین محتواهای اصلی سایت‌ها هستند نه در قسمت‌های  تبلیغاتی سایت‌ها

اگر رپورتاژ شما یک عنوان جذاب داشته باشد و مخاطب در حین خواندن مقاله چشمش به آن بیفتد قطعا  نمی‌تواند جلوی خود  را بگیرد و روی آن کلیک نکند .

باعث کسب اعتبار و برندینگ شما می‌شود

اعتبار مهم‌ترین امتیاز برای  شماست .

اینکه مخاطبین شما را به‌ عنوان یک عضو قابل اعتماد و معتبر در کسب‌وکارتان بشناسند قطعا موفقیت شمارا در صنعتتان افزایش داده و موفق‌تر خواهید شد.

تبلیغات در رسانه‌های مشهور و بزرگ قطعا باعث می‌شود تا مخاطبان به شما اعتماد کنند .

می‌توانید در وب سایت اصلی خودتان, لینک این مقالات را قراردهید  و به کاربران اطلاع دهید که در این رسانه‌ها حضور داشته‌اید.

رپورتاژ و  هزینه کمتر!

در مقایسه با سایر روش‌های تبلیغاتی رپورتاژ قیمت‌های معقولانه‌تری دارد.  مثلا اجاره یک بنر در یک سایت مطرح برایتان هزینه‌ی خیلی زیادی دارد اما اگر در همین سایت از رپورتاژ استفاده کنید تفاوت قیمت‌ها را می‌بینید.

رپورتاژ و تأثیر آن  در سئو سایت شما

هنگامی که در وب سایت های مشهور و بزرگ اینترنتی حضور داشته باشید و از آن‌ها لینک  دریافت کنید.

در حقیقت به گوگل گفته‌اید که : “من یک  وب‌سایتی  دارم  که توسط رسانه‌های قابل‌اعتمادی معرفی شده .” و گوگل  عاشق و شیفته  این پیغام است و وقتی آن را دریافت می‌کند، عاشق  و شیفته شما هم خواهد شد.

گوگل از این پس به شما به چشم یک منبع امن و قابل‌اعتماد نگاه خواهد کرد و جایگاه بالاتری  را به شما اختصاص می‌دهد  این مهم‌ترین  مزیت رپورتاژ است، پس همین الان با آپ گوگل تماس بگیرید.

جهت مشاوره رایگان و اعلام هزینه با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

0213364525509128463963

طراحی سایت
خدمات آپ گوگل

جهت پشتیبانی آپ گوگل  فقط از طریق تیکت اقدام فرمایید.کارشناسان ما به سرعت به تیکت ها پاسخ می دهند.

ایمیل:     [email protected]

مشاوره:     33645255-021

مشاوره:     09128463963

درباره ما
مشاوره رایگان
ورود به اینستاگرام
آموزش های آنلاین
سئو سایت
طراحی سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *