افزایش سریع فروش با تبلیغات گوگل ادوردز
تبلیغات کلیکی گوگل چیست و چه مزیتهایی دارد؟
بالا بردن رتبهی سایت یکی از موارد مهم و مورد توجه تمام صاحبان سایتهای اینترنتی است، یکی از عواملی که باعث بالا رفتن رتبه سایت شما میشود بالا رفتن تعداد افرادی است که از سایت شما دیدن میکنند.
در برخی موارد این امکان که رتبه سایتتان با استفاده از الگوریتمهای گوگل بالا برود وجود ندارد. گوگل در حین حال که به کاربران و مخاطبان اینترنتی توجه میکند توجه خاصی هم به سایتها دارد؛ بدین منظور امکان تبلیغات را برای سایت ها به وجود آورده.
گوگل نام این تبلیغات را با نام google adwords به همگان معرفی کرده است google adwords مانند یک فرم تبلیغاتی آنلاین اجرا میگردد که به صاحبان وب سایت ها اجازه اینکه تبلیغاتشان را برای کاربران اینترنتی نمایش دهند را میدهد.
از طریق دکمه زیر به صورت مستقیم برای دریافت مشاوره قبل از خرید با ما در تماس باشید.
مزایای تبلیغات کلیکی گوگل
تبلیغات کلیکی گوگل یا همان google adwords باعث میشود بازدید سایتتان بالا رفته اما این امر چطور اتفاق میافتد؟ اجازه دهید برایتان به طور کامل شرح دهم.
شما میتوانید برای تبلیغ موردنظرتان کلمات کلیدی مدنظرتان را انتخاب کنید، که این کار سبب میشود افراد مراجعهکننده به سایتتان افزایش یابد و این یعنی اگر یک سایت فروشگاهی دارید، مشتری محصولات سایتتان بیشتر شود، اگر یک سایت خدماتی دارید افراد تقاضاکنندهی خدماتتان افزایش یابد و… این یعنی رونق کسبوکارتان !
بهطور مثال: مثلاً شما یک وبسایت دارید که در آن محصولات دیجیتال الکترونیکی میفروشید، حال شما میخواهید از تبلیغات کلیکی گوگل استفاده کنید. هنگامیکه شما دارید تبلیغ کلیکی میدهید برای این تبلیغتان از یکسری کلمات کلیدیای که پرطرفدار هستند و (اهمیت بالایی در محتوای وبدارند) استفاده میکنید. مثلاً “جدیدترین گوشیهای هوشمند” ، ”تبلت” ، “لپتاپ” و…
حالا افرادی که در اینترنت مشغول جستجوی این کلمات در موتورهای جستجو هستند درنتیجهی جستجویشان با وب سایت شما روبرو میشوند و وارد سایتتان میشوند و از سایت شما خرید میکنند نه از سایت رقیبتان!!!
در تبلیغات کلیکی گوگل اگر کلمه ی کلیدیای، زیاد کلیک خورده باشد بدین معنی است که سایتتان کلمات کلیدی مطلوبی داشته و توانسته رتبهی خوب و بالایی در موتورهای جستجو به دست بیاورد.
در حقیقت تبلیغات کلیکی گوگل کاربران اینترنتی را به سمت سایتتان هدایت میکند. در انتخاب کلمهی کلیدی باید به این مسئله توجه داشته باشید که همهی افراد از یک موتور جستجوی واحد استفاده نمیکنند پس باید کلمهی کلیدیای که مدنظرتان است را در موتورهای جستجوی دیگر نیز بررسی کنید و مهمترین و پرطرفدارترین را برای تولید محتوا انتخاب نمایید.
تبلیغات کلیکی چه هزینهای دارد؟
این مدل از تبلیغات درازای گرفتن مبلغ مشخصشده ای انجام میگردد. در تبلیغات کلیکی هر بار که کاربری بر روی آگهیتان کلیک کند جدا از اینکه یک بازدیدکننده به سایت شما هدایتشده و بازدیدتان بالا رفته، باید یک هزینه ای را به موتور جستجوی گوگل پرداخت نمایید.
مثلا شما یک وب سایت با موضوع بالا بردن سئو سایت دارید، میخواهید برای این سایتتان به گوگل تبلیغ بدهید؛ و این را هم میدانید که وب سایت شما با موضوع سئو سایت و با کلمهی کلیدی “بالا بردن سئو سایت ” نیز رقیبان بسیاری دارد.
هنگامی که شما میخواهید تبلیغتان را به گوگل بدهید رقیبتان نیز قصد این کار را دارد، در اینجا مبلغی که توسط صاحبان سایت به گوگل پیشنهاد میشود مزایده ای است مثلا شما میگویید من یک دلار میپردازم و سایت رقیب میگوید 2 دلار میپردازم و به این صورت بالاترین مبلغ پیشنهادی توسط گوگل پذیرفته میشود.
همینطور ممکن است یک سایت با یک موضوع با یک کلمهی کلیدی هیچ رقیبی نداشته باشد بنابراین با پیشنهاد کمترین مبلغ توسط صاحب سایت به گوگل، گوگل تبلیغ را پذیرفته و پس از دریافت این مبلغ تبلیغات وب سایتتان نشان داده میشود.
نکتهای که قابل توجه است این است که اگر شما برای انجام تبلیغات کلیکیتان از یک متخصص و فرد مشاور کمک گرفته باشید و تبلیغات کلیکی درست عمل کند، هزینهای که بابتش میپردازید اصلا مهم نیست چرا که بازدید بالاتر؛ بیشتر از این مبلغی که هزینه کردهاید برایتان میارزد.
مثلا به ازای یک کلیک شما 1دلار پرداخت کردهاید، و یک فرد وارد سایتتان شده، ممکن است این فرد یک خرید با مبلغی دهها برابر بیشتر از مبلغی که پرداختنمودهاید انجام دهد و شما تنها با یک کلیک به سود زیادی دست پیدا کرده اید. به همین راحتی!!!
2 نکته مهم در تبلیغات کلیکی گوگل
هرچند که تبلیغات کلیکی گوگل افراد زیادی را بهسوی سایتتان هدایت میکند و میزان بازدید سایتتان را هم افزایش میدهد اما انجام این کار با در نظر گرفتن یکسری تکنیک های خاص باید انجام شود. ما در اینجا چند مورد را بررسی میکنیم:
1- شرکت کردن در کلاسهای آموزشی و یادگیری نکات آموزشی مرتبط با کلمات کلیدی و اصول صحیح google adwords
2- انتخاب کلمات کلیدی درست و پرطرفدار در تمامی موتورهای جستجو
کلمهی کلیدیای که انتخاب میکنید اگر از 3 الی 5 واژه تشکیلشده باشد؛ به عبارتی هرچقدر کلمهی کلیدی کوتاهتر باشد، رقابت نیز بیشتر میشود، چراکه برای متفاوت بودن از سایتهای رقیبان باید کلمات کلیدی متفاوت و درعینحال پرطرفداراستفاده کنید.
توجه داشته باشید اگر که آشنایی زیادی با google adwords ندارید توصیه ما این است از یک مشاور برای تبلیغات کلیکی کمک بگیرید.
ما به شما پیشنهاد میکنیم اگر حساب خارج از ایران ندارید و یا برای مدیریت تبلیغاتتان نیاز به یک تیم قوی دارید با بخش تبلیغات گوگل آپ گوگل در تماس باشید.
جهت مشاوره رایگان و اعلام هزینه با شمارههای زیر تماس بگیرید:
جهت پشتیبانی آپ گوگل فقط از طریق تیکت اقدام فرمایید.کارشناسان ما به سرعت به تیکت ها پاسخ می دهند.
ایمیل: [email protected]
مشاوره: 33645255-021
مشاوره: 09128463963