طراحی انواع خدمات تبلیغاتی و لوگو
طراحی بنر ثابت و متحرک
استفاده از بنرها یک روش برای انتقال پیامهای تبلیغاتی است که شامل تصاویر و متون میباشد.
این روش باعث انتقال مطالب به صوت جذاب و گیرا به مخاطب شده و جذب مشتری را افزایش میدهد به همین دلیل، صاحبان کسبوکارها برای معرفی بهتر و جذابتر کالاها و خدمات خود به طراحی بنرهای تبلیغاتی روی میآورند.
از طریق دکمه زیر به صورت مستقیم برای دریافت مشاوره قبل از خرید با ما در تماس باشید.
بنر چیست؟
بهطورکلی بنرها تصاویر گرافیکی با ابعاد مختلف میباشند که در طراحی وب سایت کاربرد دارند و به چند نوع ثابت و متحرک تقسیم میشوند .
در طراحی بنر متون به کاررفته از جملات زیبا و آراسته استفاده میگردد و بیشتر تبلیغاتی هستند .
بنر ثابت یا ایستا که میتواند هم در سایت مورداستفاده قرار گیرد و هم چاپ شود اگرچه حجم کمی دارد ولی جذابیت بنرهای پویا و متحرک را ندارد.
بنرهای متحرک با قرار دادن چند تصویر ثابت در کنار هم، درست میشوند که شبیه یک فیلم کوتاه چند ثانیهای یا چند دقیقهای شده و معمولا با فرمت gif میباشند زیرا این فرمت راحتتر ساخته شده و بهوفور در سایت ها و شبکههای اجتماعی دیده میشود.
بنرهای متحرک درواقع همان موشنهای بیصدا هستند.
چرا باید از بنر استفاده کنیم؟
زیرا باعث افزایش بازدید سایتها و شبکههای اجتماعیتان مثل اینستاگرام و… شده و باعث میشود فرد به کالا یا محصول شما راغب شده و درصدد خرید آن برآید که این کار برای شما به معنای افزایش مشتری، فروش بیشتر و در نتیجه سود عالی در مدت زمان کوتاه میباشد.
چاپ سریع، دسترسی آسان و تنوع زیاد از دیگر مزایای بنر است.
پس اگر شما هم میخواهید کسبوکارتان رونق روزافزون پیدا کرده و برند شما بهتر به مشتری معرفی گردد حتما از بنرهای تبلیغاتی برای این امر استفاده کنید.
بنر متحرک یا همان گیفها انتخابی هوشمندانه هستند.
چرا بنر مقرون بهصرفه است؟
معمولا یک بار طراحی میشوند و هزاران بار مورد استفاده قرار میگیرند.
این بنر را هزاران مشتری در سایت بازدید خواهند کرد پس اگر بنر شما خلاقانه نباشد، از کیفیت و جذابیت بالایی برخوردار نبوده و اگر به کسبوکارتان مربوط نباشد مانع جذب مشتری و فروش محصول شما خواهد شد.
هزینه طراحی و چاپ بنرها معمولا از پوسترها ارزانتر هستند.
پس یکبار و هوشمندانه و حرفهای طراحی بنرهای خود را به تیم خلاق ما بسپارید و در مدتی کوتاه نتایج آن را ببینید.
شما شایسته یک تجربه عالی هستید.
لوگوتایپ چیست؟
لوگوی متنی ( لوگوتایپ) سادهترین نوع لوگو است. بیشتر برای برندهایی بهتر است که تمرکزشان برروی نام و متن است و میخواهند منحصربهفرد باشند. بسیاری از کمپانیهای مشهور و بزرگ دنیا این مدل از لوگو را ترجیح میدهند که طراحی آن به دو دلیل میتواند اندکی مشکل باشد.
-1محدودیت در استفاده از فونتها و رنگها
-2خلاقانه و جذاب بودن با وجود این محدودیتها
یک لوگوتایپ یا همان لوگوی متنی به جای اینکه نماد شرکت شما رو در معرض نمایش بگذارد و به دیگران معرفی کند، نام شرکت شما را به همگان معرفی کرده و در خاطر افراد و مشتریان مینشاند.
- در مرکز توجه بسیاری از کمپانیها و شرکتهای عضو 500 برند برتر دنیا (مانند Microsoft)
• جذابیت بیشتر - برای شرکتهایی که کمتر دنبال تغییرات هستند مناسب است.
راحتی در ویرایش رنگ
• قابل بازتولید در رنگهای مختلف.
لوگو تصویری چیست؟
لوگوی تصویری یک نماد و ترسیمات سادهای است که بخشی از خدمات و یا اهداف برند و محصول شما را میتواند به صورت آیکون نمایش دهد.
به خاطر شباهت بسیار زیاد لوگوهای تصویری؛ طراحی کردن یک لوگوی منحصر به فرد که هم هدف برند شما را به خوبی نشان دهد و هم نمونهی قبلی هم نداشته باشد بسیار دشوار میباشد.
- برای شرکتهای دانشهای بنیان و دانش نوین و استارت آپ ها مناسبتر است .
• بازتولید در ترکیبهای رنگی مختلف
فقط با چندین مرتبه نگاه کردن و تماس چشمی میتوان لوگوی تصویری را به خاطر سپرد.
لوگوی ترکیبی چیست ؟
ترکیبی از لوگوی متنی و تصویری است .
در لوگوهای ترکیبی بسته به سفارش مشتری امکان اینکه متن و تصویر از هم جدا باشند و یا جدا نباشند هم وجود دارد .
در طراحی لوگوی ترکیبی طبق پیچیدگی و حجم و میزان جزئیات، میتوان آن را به دو دسته گرافیکی و illustrative تقسیم کرد.
لوگو های تصویری گرافیکی، پیچیدگی و جزییات کمتری نسبت به illustrative دارند. بنابراین لوگوهای ترکیبی گرافیکی نسبت به نوع دوم لوگوی ترکیبی بهتر در یاد میمانند.
درنهایت طراحی لوگو های ترکیبی، از طراحی لوگوی متنی و تصویری آسانتر است.
- مناسب انجمنهای اجتماعی و تیم ها
- مناسب مراکز تفریحی، ورزشی و رستورانها
- طراحی لوگوی ترکیبی آسانتر بوده و تقلید از آن پایینتر میباشد.
طراحی کارت ویزیت
کارت ویزیت چیست؟ کارتی است که شامل اطلاعات کسبوکار، آدرس, شماره تماس, آدرس سایت، فرد یا شرکت بوده که جهت معرفی رسمی مورداستفاده قرار میگیرد. میتواند از اشیای مختلفی مانند کاغذ، چوب، فلز، پلاستیک و غیره ساخته شود ولی معمولا جنسشان کاغذ و مقواست.
امروزه اولین برخورد و بازخورد شما در بازاریابی، نقش مهمی در جذب مشتری دارد لذا کارت ویزیت حرفهای و شیک تأثیر خوبی به افراد ارائه کرده و شما را با قدرت معرفی میکند.
مردم سالانه در سراسر جهان میلیاردها کارت ویزیت چاپ میکنند اما متأسفانه بسیاری از ایرانیان توجهی به اهمیت و نقش آن در معرفی برندشان ندارند.
یک کارت ویزیت حرفهای نشاندهنده وجه کار شما است و روی جذب مشتری تأثیر بسزایی خواهد داشت.
دلایلی که اهمیت کارت ویزیت را نشان میدهد:
توسعه روابط انسانی
هویت بخشیدن به برند شما
تسریع در معرفی و دستبهدست شدن کارت ویزیتتان
هر چه که کارت ویزیت طراحی شده خلاقانهتر و زیباتر باشد بیشتر دستبهدست شده و مردم بیشتر شما را میشناسند، همین امر موجب میگردد مردم بیشتر و با اعتماد بالاتری کالا و خدمات شما را خریداری نمایند.
کارت ویزیت برای تمام کسبوکارها ضروری است.
مشروعیت بخشیدن به کسبوکار شما: کارت ویزیتهایی که به صورت حرفهای طراحی و چاپشدهاند در عرض چند ثانیه میتوانند مشروعیت کسبوکار شما را القا کنند.
طراحی آن را به آپ گوگل بسپارید.
جهت مشاوره رایگان و اعلام هزینه با شمارههای زیر تماس بگیرید:
02133645255 – 09128463963
جهت پشتیبانی آپ گوگل فقط از طریق تیکت اقدام فرمایید.کارشناسان ما به سرعت به تیکت ها پاسخ می دهند.
ایمیل: [email protected]
مشاوره: 33645255-021
مشاوره: 09128463963